הובלה ואריזה של משרדים, כמוהם כהובלה ומעבר דירה – הם יכולים להיות כמו משקולת על צווארכם, אך מנגד, להוות נקודת שינוי וצמיחה לעובדים ולעסק. להקל על העברת המשרד, תמצאו במאמר זה מספר קריטריונים להפיכת הובלת משרדכם לפשוטה ומוצלחת.
איזה מוביל בוחרים?
חפשו המלצות על חברת ההובלה, שכן אין כמו הניסיון של אחרים בכדי להעיד על איכותה וטיבה של חברת ההובלה היעודה. המלצות יסייעו בידיכם להבין מול מי אתם עומדים. דברו בטלפון, ולא במיילים, הבינו מול מי אתם עומדים, ומי אחראי לעסק. האם יש לחברת ההובלה “אבא ואימא” במידת הצורך?
איך אורזים?
האם אתם מתכנים לארוז לבדכם, או שאתם נדרשים לאריזה מקצועית של חברת ההובלה? האם יש תכולה רגישה במשרד, כמו זכוכיות? מחשבים?
אם כן, כנראה שכדאי שתעדיפו אריזה מקצועית שתוודא הגעת הסחורה בשלום למשרד החדש. האם האריזה כלולה במחיר המוצע לכם? או שמא חברת ההובלה גובה תוספת תשלום בעבור אריזת המשרד?
ביטוחים
ביטוח – ודאו מול בעלי חברת ההובלה את תנאי הביטוח – האם הוא יפצה אתכם במלוא הסכום במידה וייגרם נזק לתכולה? ודאו מה הוא מבטיח וכמה הוא מבטיח, ודאגו לסכם זאת בחוזה מתאים.
לוחות זמנים
ודאו כי המוביל מתחייב ללוח הזמנים שהקצבתם לו. פעמים רבות, בשל העומס הרב המוטל עליהן, חברות הובלה מתקשות לעמוד בלוחות זמנים. בכדי למנוע עוגמת נפש ולחץ מיותר, סכמו מראש עם המוביל על שעה מדויקת, ובקשו את התחייבותו.
מחירים
מחירים – לא תמיד הזול ביותר הוא הכדאי ביותר, ומנגד, לא תמיד היקר ביותר הוא הטוב ביותר. המלצתנו היא בחרו באיכותי ביותר – חברת ההובלה שנראית לכם האיכותית והמקצועית ביותר.
לסיכום
במאמר זה פירטנו מספר טיפים וקריטריונים כלליים שיהפכו את העברת משרדכם לפשוטה ומוצלחת. אנו ממליצים שתוודאו כי אתם עומדים עם היד על הדופק בכל רגע נתון.
ודאו מי עומד מאחורי חברת ההובלה, מה היא מציעה, האם היא מתחייבת ללוח זמנים, האם היא מומלצת בשוק והאם היא אתם זקוקים לאריזה מקצועית. הקפידו על טיפים אלו, ותוכלו להעביר את משרדכם בקלות יחסית.