Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

בניית אתרים

30%

מעוניין באתר חדש או בשדרוג הקיים?

מהו סוג האתר שתרצה?

מעוניין גם בעיצוב האתר?

מעוניין גם בשירותי כתיבת התוכן לאתר?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

בניית אתרים

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

רוצה לבנות אתר לעסק?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מתאימות לבניית אתר לעסק שלך

התחל כאן!

5 כללי זהב לקידום העסק ברשתות החברתיות

יש לכם 300 חברים בפייסבוק וכל פוסט גורר 100 לייקים בתוך דקות, אך למרבה הפלא דווקא העמוד העסקי שהקמתם נותר שומם. מה השתבש וכיצד תהפכו לדבר החם ברשת? תומר לוינסקי, מומחה בקידום אתרים, חושף טריקים חשובים

מאת: | | קטגוריה: בניית אתרים

תפנימו: אתם עסק, לא בלוג האח הגדול

לפני שנמנה את הכללים צריך לבסס הנחת יסוד והיא, שקידום העסק ברשת שונה לחלוטין מקידום עמוד אישי ולכן בכדי למנוע רושם שלילי עליכם לשמור על ריסון, פורמליות מסוימת וניטרליות.

אם בעמוד הפרטי תוכלו לפרסם דעות פוליטיות, כתבות בנושאים שנויים במחלוקת או תמונות פרובוקטיביות, בעמוד העסקי יש לשמור על מתינות בכדי שלא להרחיק לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

תומר לוינסקי, מלאוס מדיה אינטראקטיב חברה לקידום אתרים שבין לקוחותיה נמצאים קונדיטוריית רולדין, סוכנות הדוגמנות של רוברטו ועוד, מונה את כללי הזהב לקידום ברשת.

תפנימו: אתם עסק, לא בלוג האח הגדול

כלל ראשון: השקיעו בעיצוב אתר הבית

"גולש שילחץ על לינק בפייסבוק ויגיע לאתר עלוב לא יחזור שנית. לכן עליכם להשקיע בבניית אתר ייחודי ואישי. אומנם ההשקעה רבה ולעתים יקרה, אך היא משתלמת. בסופו של דבר תצאו עם אתר שמבדיל אתכם מאחרים."

לוינסקי מזהיר מפני בחירה בקיצורי דרך: "עסקים רוכשים תבנית מוכנה ממאגר אתרים אבל זו טעות כי האתר לא ישקף את החזון של העסק, את תפיסת העולם ואת מה שתרצו להראות ללקוחות. אנו בונים אתר אישי כך שיהיה היחידי עם הצבעים, הלוגו והצורה הזו, ומשקפים את החזון של הלקוח בתוצאה הסופית."

לצד ההשקעה בעיצוב חשוב לוודא שהאתר מכיל תוכן איכותי, גלריה מרשימה מהירות גלישה טובה ומניע לפעולה. הקפידו לכלול אפשרות להקלקה ישירה למספר טלפון והכי חשוב – להתאים למובייל. אם האתר לא ידידותי לנייד יכול להיות שתאבדו עד 80% מהלקוחות הפוטנציאלים."

כלל שני: פרסמו ברשתות הנכונות

פרסום של מאה תכנים איכותיים באתרים ובלוגים עלומים לא יביא חשיפה או יקדם אתכם. לכן התרכזו בחמשת הרשתות המובילות: פייסבוק, טוויטר, גוגל+, לינקדין ויוטיוב.

"עליכם לדאוג שהפרסום עולה בכל המדיות בהן פועל הלקוח וברשתות החברתיות, בשאיפה להגיע לאאוטבריין אבל גם פרסום במגזין האתר, בבלוג וברשתות יצור חשיפה. בנוסף, כדאי לבנות באתר לחצן המאפשר שיתוף כתבות באופן מיידי. כך גולש שהגיע וקרא כתבה מעניינת יוכל לשתף אותה בעצמו, במהירות ובקלות."

כלל שני: פרסמו ברשתות הנכונות

כלל שלישי: בדקו על מה כולם מדברים ברשת והשתמשו במידע

עקבו אחר מילות החיפוש העיקריות בגוגל והתאימו את התוכן שלכם לנושאים. נסו לזהות מגמות שחוזרות על עצמן ובתזמון הנכון צרו קמפיין שימשוך את העין: כתבה שמדברת על הנושא, מבצעים הקשורים בנושא החם, מדריכים ומכירה מיוחדת ללקוחות.

לוינסקי: "הלקוחות מחפשים אותך ועליך לוודא שאתה נמצא שם. היום קל לדעת מה הם הנושאים החמים ומה עולה לכותרות בכל שנה שנה ולהיערך בהתאם. לדוגמה: קונדיטוריה תצא עם מבצעים לקראת חנוכה, ונגריה תעלה כתבות על שיפוץ לקראת הקיץ."

כלל רביעי: תעדו את עבודתכם ותעלו לרשת תמונות איכותיות

"אנשים עובדים עשרות שנים ולא מתעדים את העבודה שלהם, אין להם תמונות, מאמרים או כתבות וזה כאילו ששום דבר לא נעשה. אין מה להציג ללקוחות באתר וברשתות החברתיות. לכן חשוב לתת דגש על תיעוד הפעילות, תמונות לפני ואחרי וגם לרכוש תמונות ממאגרים איכותיים אם צריך."

לוינסקי ממליץ להיעזר בלקוחות מרוצים לצורך הקידום: "אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות ולפרסם אותם. רק טוב יכול לצאת מזה."

כלל רביעי: תעדו את עבודתכם ותעלו לרשת תמונות איכותיות

כלל חמישי: אל תציפו את הגולשים בתכנים

שמרו על תדירות קבועה ואל תציפו את הגולשים בתכנים. לוינסקי: "חשוב להופיע וליצור נוכחות בכמה שיותר מקומות ברשת כי ככל שתגיעו ליותר אנשים גדל הסיכוי לקבל פידבק. מצד שני, צריך לגרום ללקוחות לחכות לתוכן ולא לשבוע ממנו."

הטיפ האחרון של לוינסקי הוא ליצור מעגל שיוביל את הגולשים אל התוכן באתר וברשת: "פרסמו את כתובת אתר הבית ועמוד הפייסבוק בכל מקום אפשרי, גם בכרטיסי ביקור של העסק, בסטיקרים שאתם מחלקים ללקוחות ובפליירים שימשכו לקוחות חדשים." בהצלחה!

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך