Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות קידום מכירות

30%

מהי שיטת קידום המכירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות קידום מכירות

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברת קידום מכירות?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות קידום המכירות המתאימות ביותר

התחל כאן!

איך תשווקו את העסק שלכם ביום העצמאות?

הרצל ובן גוריון כבש את יו טיוב, חומוסייה ניידת הוקמה במטוס וגורילות שובבות הפכו חניות בת"א לדגל ישראל. למדו מהקמפיינים המבריקים של החברות הישראליות איך לקדם את העסק שלכם

מאת: | | קטגוריה: חברות קידום מכירות

פרגנו למאפיינים הישראליים המובהקים

יום העצמאות הוא הזמן לפרגן לישראלים ולאהבות שלהם ועסקים שעושים זאת זוכים למחמאות. לדוגמה, חברת אוסם עם המותג סלטי צבר.

ביום העצמאות ה- 66 למדינה צבר וחברת התעופה הלאומית, אל על, פתחו חומוסייה מעופפת, והציעו לנוסעים לתאילנד תזכורת קטנה לטוב (והטעים) שמחכה להם הארץ. החומוסייה בגובה אלפי רגל הפכה לאטרקציה והגיעה לכותרות.

אמצו את המהלך: הציעו ללקוחות מארזים המכילים את המאכלים המזוהים ביותר עם ישראל: סלסה עם מבחר סלטים, חוברת מתכונים למאכלי רחוב או שובר ארוחה במסעדת חומוס ישראלית.

פרגנו למאפיינים הישראליים המובהקים

השתמשו בגיבורי ישראל בכדי לקדם את העסק שלכם

בכדי להילחם בתופעת הנהיגה בשכרות בחגיגות יום העצמאות פרסמה חברת האוטובוסים "קווי לילה" קליפ מיוחד שמטרתו לעודד נסיעה בתחבורה ציבורית, כשם נעזרים באנימציה של הסלבס הרצל ודוד בן גוריון!

באמצעות גיבורי התרבות הישראלים הצליחו למשוך את תשומת לבם של הנוסעים, ולהעלות את אחוז המשתמשים בשירות ביום העצמאות ולאחריו.

כך תאמצו את המהלך: העניקו ללקוחות קלטת DVD של הסרט הישראלי האולטימטיבי "גבעת חלפון אינה עונה", בצירוף ברכה מקורית משלכם. המתנה מתכתבת עם מאפייני יום העצמאות: סרטים ישראלים וגיבורי תרבות, ומובטחת שהלקוחות יקבלו אותה בחיוך גדול.

מנהלים חברת הסעות או חברת הובלות? הכינו סרטון דומה בעצמכם ושלבו בו גיבורי תרבות נוספים מהפלוקלור היהודי.

התייחסו למה שהכי כואב לישראלים ביום העצמאות

זיקוקים ומנגלים הם מהמאפיינים החיוביים של יום העצמאות, אולם כדאי לעשות שימוש שיווקי גם במאפיינים הפחות נעימים של יום זה. לדוגמה: בעיית חנייה, ספריי שלג, עשן המנגלים וקולות הנפץ של הזיקוקים.

חברת "גורילה מדיה" עשתה שימוש גאוני בקונספט הזה כשאנשיה הפכו את סימון הכחול לבן במקומות החנייה בעיר תל אביב לדגל ישראל, באמצעות הוספת מגן דוד כחול בשפת המדרכה. התוצאה: הישראלים שקמו לבוקר של פקקים ובעיית חניה חייכו לנוכח התוספת הפטריוטית, וסקרנותם לגבי האחראים לכך התעוררה.

כך תאמצו את המהלך: העניקו ללקוחותיכם משקפי שמש ממותגים כהגנה מפני ספריי שלג ועשן מנגלים, או אוזניות ממותגות להגנה מפני קולות הזיקוקים. בעזרת חוש הומור ומקוריות תעזרו ללקוחות להילחם בתופעות המרגיזות של חגיגות העצמאות.

התייחסו למה שהכי כואב לישראלים ביום העצמאות

עוררו את רגש ההזדהות של הלקוח

רגש השייכות והגאווה מתעורר ביום העצמאות ולכן עסקים יוצאים בקמפיינים המדגישים ערכים אלה. לדוגמה, חברת הרכבים סוסיתא ערכה הקבלה בין מועד הקמתה לעצמאות ישראל ומיתגה עצמה כמקור לגאווה לאומית.

כך תאמצו את המהלך: אם אתם מנהלים חברה בעל וותק רב, הדגישו את חשיבות העסק לכלכלה של המדינה, או כארגון המספק מקומות עבודה לישראלים כבר שנים ארוכות בעזרת תמונה המשלבת בין סמלי המדינה לסמל העסק שלכם.

או לחלופין, תמונה שצדה האחד שחור לבן ומתאר את הימים הראשונים בעסק שלכם, וצדה האחר של התמונה צבעוני ומתאר את ההווה. הוסיפו כיתוב גאים לשרת אתכם כבר 67" שנים והנה מתנה ייחודית שלא תישכח במהרה.

עוררו פרץ פטריוטיות בקרב הלקוחות

גם אם העסק, המוצר או השירות שאתם מעניקים אינו מתכתב במדויק עם יום העצמאות, תוכלו ליצור קשר אסוציאטיבי בקרב הלקוחות.

דרך אחת היא ליצור קמפיין פייסבוק המעודד לקוחות לכתוב את הדברים האהובים עליהם בישראל, לדרג את אנשי התרבות המשפיעים או את המנהגים המצחיקים של הישראלי. בתמורה הציעו הנחה או הטבה לגולשים שישתתפו.

כך תצרו תנועה בפייסבוק, תעלו את העסק לתודעת הציבור ותישארו מחוברים ללקוחות, כל זאת מבלי לשווק באמת את מהות העסק.

עוררו פרץ פטריוטיות בקרב הלקוחות

הכי ישראלי: לתרום, לעזור ולסייע

מה יותר ישראלי מלסייע לאחר בשעת צרה? הציעו לעובדים והלקוחות מתנה בעבודת יד של ילדים חוסים, נערים בסיכון או אזרחים מהשכבות החלשות. בעמותת "ציפור הנפש" למשל מציעים מתנות מעשי ידיהם של אזרחים המתמודדים עם מחלות נפש.

תוכלו למצוא בקלות עשרות עמותות המסייעות לשכבות החלשות ולחבור אליהן לשיתוף פעולה עסקי, בה כל הצדדים מרוויחים. זכרו כי עסקים השומרים על אג'נדה חברתית נתפסים בעיני הציבור כאמינים וזוכים לנקודות זכות, שבאות לידי ביטוי בנהירת לקוחות אליהם. חג עצמאות שמח.

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך