עלות
כמו כן אם אתם מדפיסים כמות גדולה של פלאיירים דרך חברת ההפצה, יש סיכוי שגם תקבלו את העיצוב על חשבון הבית כחלק מהשירות. לבעלי חברות ההפצה משתלם לפעמים להציע שירות של עיצוב הפלאייר בחינם, כדי לשמור את הלקוח איתם ולהציע חבילה משתלמת.
יתרון נוסף - כשחברת ההפצה לוקחת על עצמה גם את הגרפיקה, מדובר במעצב/ת הבית שמתמקדים בעיקר בעיצוב פלאיירים והוא כבר בעל ניסיון ויודע מה עובד ומה לא. "כשפלאיירים שעוצבו נכון מביאים תוצאות, הלקוח חוזר אלינו ומבקש להדפיס כמות נוספת, כך שעשינו הרבה ניסויים של בדיקה וטעיה לגבי מה אפקטיבי מבחינת העצוב ומה פחות", אומר גיא מ"סקיי דליוור".
תפעול
אם הבעלים של חברת ההפצה התחייבו שהחלק של ההדפסה הוא באחריותם, לכם יש ראש שקט ואתם יוצאים מהתמונה בשלב מוקדם ומחכים רק לשורה התחתונה של גמר המשימה. בנוסף, במידה והפלאיירים הביאו תוצאות טובות ואתם רוצים בחלוף כמה חודשים להדפיס ולהפיץ עוד, נדרשת שיחת טלפון אחת בלבד כדי להניע מחדש את התהליך.
פיקוח
לסיכום, ריכוז ההדפסה וההפצה של הפלאיירים בידיים של חברת ההפצה יכול לחסוך זמן והתעסקות ואף להשתלם מבחינת המחיר. זאת בתנאי שיש לכם אמון באיכות העבודה של בית הדפוס שחברת ההפצה עובדת עמו. אם מדובר בחברת הפצה שכוללת גם מכונת ואנשי דפוס, אולי יהיה אפילו קל יותר לפקח על התהליך.
נראה שחברות שמרכזות כמה פונקציות של הפקת פלאיירים – משלב הרעיון והעיצוב ועד להדפסה וההפצה, הן הבית העכשווי, הנכון והיעיל, לעסקים שמחפשים פתרונות מקיפים וממוקדים.