Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

חברות קידום מכירות

30%

מהי שיטת קידום המכירות שתרצה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

חברות קידום מכירות

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש חברת קידום מכירות?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות קידום המכירות המתאימות ביותר

התחל כאן!

להגדיל מכירות בעסק ב-4 פעולות מיתוג פשוטות

מה גורם לשטראוס להתבלט מעל יתר המחלבות בארץ, ובזכות מה נתפסת "אוסם" בעיני הציבור כמשפחתית? על מיתוג שעושה את ההבדל בין "עוד עסק" ל"ה-עסק" והדרך שלכם לבלוט בעזרת מיתוג נכון, בכתבה הבאה

מאת: | | קטגוריה: חברות קידום מכירות

אז מהו בעצם מיתוג?

עשרות עסקים מתחרים על אותו פלח שוק: חנויות לריהוט משרדי, ציוד מחשוב ושירותים שונים למשרד כשכל אחד מבקש להתלבט מעל האחרים, לתבוע נוכחות ולתרגם את תשומת הלב הציבורית למכירות והכנסות.

הדרך לביצוע המשימה היא בעזרת מיתוג- BRANDING. כשתהליך המיתוג הוא למעשה המעטפת של החברה וקובע לא רק איך תראה בפני הלקוחות, העובדים והספקים, אלא גם כיצד תיתפס בעיניהם ואלו תכונות אופי יהיו לה.

לדוגמא: מיתוג נכון הציב את אפל במשבצת יוקרתית וחדשנית וטירגט את קהל היעד שלה כ"גאונים ומחוננים". קוקה קולה לעומתה היא חברה שנתפסת כקלילה וכייפית הפונה לקהל צעיר.

ישנן דרכים רבות לבצע מיתוג לעסק חדש, או מיתוג מחדש (Rebranding) לחברה שעייפה ומבקשת ריענון. הנה כמה דוגמאות.

אז מהו בעצם מיתוג?

מיתוג החברה בעזרת מוצרי דפוס מעוצבים

ארבעת הפעולות הראשונות שיש לבצע כבסיס למיתוג הוא למצוא שם לחברה, לנסח סלוגן שיזוהה עמה, לעצב לוגו ייחודי ולהזמין מוצרי דפוס שישמשו את העסק בהתקשרויות מול לקוחות, ספקים ועובדים.

הסתייעו בבית דפוס מקצועי המציע חבילת מיתוג כוללת במחירים אטרקטיביים. וודאו שהחבילה מכילה עיצוב והדפסת מעטפות לעסק, פנקסי צ'קים וחשבונות, נייר מכתבים, כרטיסי ביקור ומדבקות להצמדה לרכבי החברה. תוך הסתייעות במעצב גרפי מטעם בית הדפוס, בעלות מוזלת.

אם התקציב מאפשר הזמינו מוצרי דפוס שונים כגון: שקיות ממותגות, פוסטרים, פליירים וכרזות, שלטים, הזמנות לאירועים, מדבקות לקלסרים, ציוד משרדי ואפילו דפי תזכורת עם לוגו וסלוגן.

מיתוג החברה בעזרת מוצרי דפוס מעוצבים

מיתוג באתר החברה

חלוקת כרטיסי ביקור בכנסים זה נחמד ומועיל, אך מרבית הלקוחות יגיעו אליכם באמצעות חיפוש בגוגל ולא בעמידה על כיסא וקריאה בשמכם בכנס. לפיכך, תהליך המיתוג חייב לכלול שדרוג לאתר החברה הכולל שיפור חווית המשתמש ונראות טובה.

חלקו את המאמצים לפעולות טכניות כגון: קיצור זמן עליית הדפים, מעבר פשוט בין תגיות, אפשרות קלה לרכישה באתר, הרשמה לניוזלטר וכו', לבין פעולות שיפור התוכן המוצע והפיכת האתר למקור מידע עבור הלקוחות.

השקיעו ביצירת תכנים בעלי ערך מוסף ללקוח. לדוגמה: הסבר על המוצר / שירות שלכם, יתרונות רכישה מכם, החזון העסקי וגם מדריכים שיקלו על חייו של הלקוח, טיפים ורשימת קניות מוכנה לציוד משרדי, אותה יוכל הלקוח לסמן ולהזמין ברגע מבלי לבזבז זמן בחיפוש בקטלוג.

מיתוג באתר החברה

מיתוג ברשתות החברתיות

זירה שלא ניתן להתעלם ממנה ובהחלט רצוי לתת לה תשומת לב היא הרשת החברתית. מכוון שרבים מנהלים את הרשמים שלהם מחברות ועסקים ברשת – מומלץ להראות נוכחות חיובית.

הדרכים לכבוש את הרשת הן רבות ומגוונות. תוכלו לעשות זאת באמצעות איש/ת SEO שיקדם אתכם בפייסבוק, טוויטר, גוגל+, אינסטגרם וטמבלר, בעבור תשלום ולחסוך מעצמכם את הטרחה, או לבצע את עבודת הקידום בעצמכם. המשימה אינה מסובכת ואתם אפילו תיהנו ממנה. בעזרת ידע טכני מינימלי ויצירתיות תעשו פלאים.

הכלל החשוב הוא לשמור על רצף פעילות ולא להשאיר את העמודים ריקים מתוכן. שמרו על לו"ז קידומים קבוע בכדי לגרום ללקוחות לראות עשייה וערנות.

העלו תמונות לעמודים שלכם ברשתות החברתיות, לינקים לכתבות מתוך האתר, טיפים לצרכנות נבונה וגם תשובות לשאלות נפוצות בתחומכם. זוהי דרך מעולה לתקשר עם הלקוחות ולהגדיל את החשיפה לעסק.

מיתוג באמצעות חיבור לעמותות מוכרות

דרך נוספת למתג את העסק הוא לקשר אותו לעמותות וארגונים מוכרים. כך לדוגמה, אם אתם מעוניינים להיות מזוהים עם חמלה ועזרה לציבור – חברו לפעילות עם עמותת "לתת", "יד שרה" או "אגורה" ועמותות לנוער במצוקה.

אם נחזור לרגע לדוגמה בראשית הכתבה, מי מכם המנהל עסק לציוד משרדי יוכל לתרום לעמותות אלה ציוד ו/או סכום כסף עבור נזקקים וחולים ולהרוויח נקודת זכות.

אם התקציב מאפשר – השקיעו כספונסרים בפעילויות התרמה שעושות עמותות אלה. שמכם יתנוסס לצד לוגו העמותה והלקוחות יקשרו בין פעילות מבורכת לבין העסק שלכם. את התמונות מהאירוע תוכלו להעלות באתר הבית וברשתות החברתיות, ולהגדיל את החשיפה לפעילותכם. בהצלחה!

מיתוג באמצעות חיבור לעמותות מוכרות

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך