מחפש ספקים מתאימים
מעביר את בקשתך
מחפש ספקים מתאימים
מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!
חברות הפצה
בקשתך הועברה בהצלחה!
הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*
מחפש חברות הפצה?
ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות ההפצה המתאימות ביותר
התחל כאן!חברות הפצה: מושגים עיקריים
סבבי הפצה
מושג המתייחס לתדירות החלוקה ומבדיל בין הפצה בסבב אחד בה מעבירים את החומר המופץ מנקודת האיסוף לנקודת החלוקה, והפצה במספר סבבים בה מעבירים את החומר המופץ מנקודת החלוקה למספר נקודות ההפצה בתדירות חוזרת: בוקר, צהריים וערב, או מספר פעמים בשבוע.
מספר סבבי ההפצה נקבע בהתאם לדרישות הלקוח, לסוג החומר המועבר ולשעה בה רמת החשיפה של הלקוחות למוצר המופץ היא מקסימלית.
נקודות הפצה
המושג מתייחס למספר נקודות האיסוף והחלוקה של החומר המופץ, בשטח גיאוגרפי מוגבל או נרחב. נהוג לתכנן את מסלול ההפצה ואת נקודות ההפצה בהתאם לסוג החומר המופץ ולקהל הלקוחות אליו מעוניינים להגיע. לדוגמא: הפצת ירחונים במכולות ורשתות מזון.
הפצת חבילות במשקלים קטנים
הפצת תוכן שמשקלו עד 2 קילוגרם. סוג הפצה זו נחשב לנפוץ והזול ביותר בענף. דוגמא לחומר במשקל קל: ירחונים, דוגמיות מוצר, מסמכים ועוד.
הפצה בקירור
מושג המתייחס לחלוקת חומר (מזון, תרופות וכו') הדורש שמירתה בקירור עד ההגעה לנקודת החלוקה. בשיטה זו נעזרים במיכלים מיוחדים להובלת חומר במשקל קטן, ובמשאיות קירור מיוחדות להובלת חומר במשקל רב. משאיות אלה מצוידות באמצעי קירור ובידוד השומרים על טמפרטורה קבועה של 6-18 מעלות, זאת לפי התקן הישראלי "ת"י 1291 דצמבר 1997" להובלה בטמפרטורה מבוקרת.