חנות מעוצבת ואסתטית שבה מוצגים התכשיטים בצורה ברורה ונכונה לא רק מכניסה אליה לקוחות אלא גם משפרת את מכירות העסק. חשוב להשקיע מחשבה וזמן בעיצוב החנות ובבניית מערך תצוגה מתאים שיוכל לספק במה מכובדת לתכשיטים.
למה כדאי להשקיע בעיצוב החנות?
עיצוב החנות באמצעות אביזרי תצוגה וסטנדים משפר באופן מובהר את המכירות. לקוח או לקוחה שנכנסים לחנות ולא מצליחים לראות את התכשיטים בבירור, מתקשים לראות את הקולקציה ולא מוצאים את עצמם בתוך החנות בגלל חוסר ארגון, יצאו מהחנות בידיים ריקות.
חנות שבה כל פריט מוצג בצורה מעוררת כבוד, בולטת לעין וייחודית היא חנות שעושה חשק להסתכל, לבדוק, למדוד ובסוף גם לקנות. חנויות מעוצבות שמשקיעות זמן בתצוגה מכובדת של התכשיטים, באמצעות סטנד לתצוגה או כל דבר אחר, מרגישות עלייה וצמיחה של מכירות העסק באופן קבוע.
סידור החנות באמצעות סטנדים או כל מתקן תצוגה אחר יוצר רושם של אכפתיות, הקפדה על הפרטים הקטנים ותחושה מזמינה יותר. הלקוחות שנכנסים לחנות נהנים ממה שהם רואים וכתוצאה מכך, מפתחים נאמנות ותחושה שכאן הם תמיד ימצאו את התכשיט שירצו.
סטנד תצוגה – קידום מכירות בשטח
סטנד תצוגה שמציג את קולקציית התכשיטים בחנות או מחוצה לה הוא הזדמנות לקידום מכירות בשטח. קידום מכירות נעשה כאשר הלקוח רואה את מה שיש לך להציע, יכול לבחון כל פרט, להתרשם ולקבל את כל המידע על הפריט מקרוב. כשמדובר בתכשיטים, מראה עיניים ורושם מקרוב יכולים להבדיל בין מכירה טובה לעסקה שנכשלה, ולכן חשוב מאד להקפיד על תצוגה נכונה.
אם בחנות שלך עדיין אין תצוגה מעוצבת ומושכת לעין, בחירת סטנד לתצוגה מבית קבוצת ריג’ינסי יוכל להיות הצעד הראשון בדרך להצלחה. הסטנדים האיכותיים והיוקרתיים מיוצרים תוך מחשבה על קידום מכירות נקודתי ונכון, תצוגה מכובדת והולמת של כל תכשיט ויצירת מרחב נוח מבחינת הלקוח לצפייה בתכשיטים.
לצד בחירת סטנדים לתכשיטים כדאי להתייעץ עם מעצבי חנויות ומעצבי מותג שיכולים לתת ייעוץ בנוגע לסידור החנות בדרך האפקטיבית ביותר.
המאמר נכתב באדיבות קב’ ריג’נסי מתקני תצוגה