Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

שלטי בטיחות

30%

כמה שלטי אזהרה תרצה להזמין?

היכן יוצבו שלטי האזהרה?

מה מידת הדחיפות להזמנה?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

שלטי בטיחות

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפשים שלטי בטיחות?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מהספקים המתאימים ביותר

התחל כאן!

שלטי אזהרה מצחיקים שלא תשכחו

כולנו מכירים את שלטי האזהרה המתרים בפני סכנות אך כמה באמת מקשיבים למתבקש בהם? בכדי לוודא שהעובדים אכן יצייתו חברות הפרסום הגו שיטה חדשה: שלט אזהרה מצחיק. ואתם יודעים מה? השיטה עובדת! הכל על התופעה, בכתבה

מאת: | | קטגוריה: שלטי בטיחות

המטרה: למשוך תשומת לב, האמצעי: להצחיק

כל עסק מחויב להציב שלטי אזהרה בשטחו למען בטיחות העובדים והמבקרים. שלטי בטיחות מזהירים מפני נפילה וסכנה ומכוונים את הנוכחים למקום מבטחים במקרה של אזעקה/ שריפה.

מכון התקנים קבע תצורה מסוימת לשלטים מבחינת גודל, תאורה ומיקום, ואף קבע את גודל הפונט בו ישתמשו בכדי להתריע מפני סכנה. בכל שנה נערכות בדיקות בטיחות לתקינות השלטים ורק לאחר קבלת אישור מנציג מכון התקנים או הכבאות- העסק רשאי להמשיך בפעילותו.

עם זאת, רבים מתעלמים משלטים אלה או שוכחים מקיומם דבר העלול לסכן אותם בשגרה ובחירום. מסיבה זו החליטו חברות הפרסום לצאת במהלך שמטרתו להטמיע את המסר והאזהרה בזיכרון, וזאת באמצעות שלטים בעלי כיתוב או תמונה משעשעת.

השלטים הללו נתלו בסמיכות לשלטי האזהרה התקינים, ויצרו אפקט קומי שנשמר היטב בזיכרון. הנה דוגמה לשלט אזהרה מהסוג הזה:

המטרה: למשוך תשומת לב, האמצעי: להצחיק

האם זהו שלט האזהרה האפקטיבי ביותר בכל הזמנים?

בפורטוגל מאסו בחוסר האכפתיות מצד התושבים ומנטייתם לחצות את הכביש באור אדום ולהסתכן בפגיעה אישית. חברת הרכבים סמארט (Smart) נרתמה למאמץ ויצאה בקמפיין "חינוך מחדש" לאזרחים, תוך שימוש בהומור כשחקן מרכזי.

הקמפיין התנהל כך: באמצע הרחוב הוצב תא ענק דמוי רמזור ובתוכו משטח ריקוד ומוזיקה מקפיצה, העוברים והשבים הוזמנו להיכנס ולרקוד כאשר תנועותיהם משודרות אל הרמזור הסמוך לתא, וגורמות ל"איש האדום שברמזור" לרקוד לפי הכוריאוגרפיה שלהם.

עד כמה קמפיין האזהרה היה אפקטיבי? 81% יותר אזרחים עצרו כשהרמזור התחלף לאדום והמתינו כראוי לפני מעבר החצייה. אומנם מרביתם עצרו בכדי להביט באיש האדום המרקד, אך המסר הועבר היטב ודיווחים מציינים כי האזרחים ממשיכים להקפיד על כללי הבטיחות.

לאזהרה מתרגלים אך בדיחה טובה לא שוכחים

כפי שהבנתם משיכת תשומת לב באמצעות הומור היא שיטה אפקטיבית, לא רק עבור מסרים פרסומיים אלא גם ובעיקר כלפי אזהרה והכוונה. מעוניינים להשתמש בשיטה גם בעסק שלכם? הנה חמישה דגשים עליהם יש להקפיד בעת בחירת שלטי אזהרה מצחיקים לעסק:

1. יש להציב את השלטים במקום בולט ושאינו מוסתר על ידי צמחייה, דלת וכו'.

2. יש להציב את השלטים בסמוך למקור תאורה בכדי שיבלטו.

3. יש להציב שלטים בשפה העברית בכדי לסייע לאזרחים להסתייע בהם בעת סכנה.

4. יש לקבל את השלטים כראוי בכדי שלא יתנתקו ממקומם ויהוו סכנה.

5. אל תציבו הרבה שלטים באותו המקום בכדי שלא ליצור בלבול.

לאזהרה מתרגלים אך בדיחה טובה לא שוכחים

קטגוריות קשורות

כתבות נוספות שיעניינו אותך