מחפש ספקים מתאימים
מעביר את בקשתך
מחפש ספקים מתאימים
מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!
מחשבים - אחזקה ושירות
בקשתך הועברה בהצלחה!
הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*
מחפש שירותי אחזקה ושירות למחשב?
ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות אחזקה ושירות למחשבים המתאימות ביותר
התחל כאן!בטרם חתימת חוזה לאחזקת מחשבים
בתוך כמה זמן מרגע הקריאה מגיע הטכנאי למשרדכם?
ההתחייבות היא למתן שירות בתוך 24 שעות אך הטכנאים משתדלים להגיע בתוך מספר שעות מרגע הקריאה. לרוב לא תידרשו לתשלום מיוחד בעבור קריאה דחופה, למעט בקריאות משעה 18:00 ואילך.
האם ניתן לקבל שירות תמיכה טלפונית בתעריף מוזל?
תמיכה מרחוק זולה בכ-50% בהשוואה לנוכחות הטכנאי במשרדכם לצורך אבחון התקלה. לפיכך, ציינו בחוזה כי העדפתכם היא תמיכה טלפונית ובאם אין ברירה – תתבצע הגעת טכנאי. בכך תוזילו משמעותית את החוזה.
האם נקבע לוח זמנים להחזרת המחשב מתיקון במעבדה?
טווח הזמן המקובל לטיפול בתקלות נפוצות במחשוב הוא יומיים, ו-7 ימים לטיפול בפרויקט גדול כגון: החלפת שרת ושדרוג מערכת. במידה ונדרש החלפת ציוד שאינו במלאי הדבר ישפיע על לוח הזמנים. בדקו שהחוזה מכיל לוח זמנים ברור ומקובל על שני הצדדים.
האם החוזה כולל אספקת ציוד חלופי?
טכנאים רבים מציעים ציוד מחשוב חלופי במקרה של תקלה וזאת בכדי לאפשר המשך פעילות תקינה בעסק. בקשו מהטכנאי תעריף מוזל וקבוע עבור שירות זה.
כיצד מתבצע התשלום בעבור שירותי התמיכה והאחזקה?
ישנם מספר מסלולי תשלום בעבור שירותי טכנאי מחשבים:
• תשלום בעבור טיפול/שדרוג ספציפי (כגון: החלפת מחשב, התקנת שרת, שדרוג תוכנה וכו’).
• תשלום שעות עבודה בפועל ללא קשר למהות העבודה.
• תשלום חודשי בעבור תמיכה ואחזקה, הכולל בתוכו טיפול שוטף.
ההמלצה היא לבחור בתשלום חודשי הכולל את סל השירותים להם תזדקקו, בתעריף מוזל.
האם החוזה מכיל התחייבות לאספקת חלפים מקוריים?
על טכנאי המחשבים להעניק תעודת אחריות לחומרה המסופקת על ידו, התקפה ל-12 חודשים. עליו להתחייב להתקין במשרדכם חומרה, חלפים ותכנות מקוריות בלבד, בכדי לשמור על תקינות ציוד המחשוב ואיכותו לאורך זמן.