Booster -

מחפש ספקים מתאימים

מעביר את בקשתך

מחפש ספקים מתאימים

מצאנו ספקים מתאימים לדרישותך!

דיוור ישיר

30%

מה תרצה להפיץ?

כמה עותקים תרצה להפיץ?

כיצד תרצה שהחומר יופץ?

היכן תרצה להפיץ את החומר?

מעוניין בהפצה בזמנים מיוחדים?

מיקום המשרד שלך

יש למלא עיר
העיר אינה קיימת
חזור רשימת כל הספקים

דיוור ישיר

90%

מלא פרטים והספקים יתקשרו אליך

שם איש קשר:
שם החברה:
טלפון:
נא מלא טלפון
דוא”ל:
נא מלא דוא”ל
או פנה לספקים לבד

בקשתך הועברה בהצלחה!

הספקים המומלצים יצרו עמך קשר טלפוני ישיר בשעות הקרובות למתן הצעת המחיר המוקד שלנו זמין לסייע בכל נושא בטלפון 8231*

מחפש שירותי דיוור ישיר?

ענה על שאלון דרישות קצר וקבל במהירות הצעות מחיר מחברות הדיוור הישיר המתאימות ביותר

התחל כאן!

דיוור ישיר: מונחים מקצועיים

הפצה בתיבות דואר

שיטת ההפצה המקורית והמוכרת מכולם. כוללת חלוקת עלוני מידע, פליירים וקטלוגים בתיבות הדואר של קהל היעד, רנדומלית או לפי פילוח. מאפשרת להתוודע לעסק ושירותיו בזמנו החופשי. נקרא גם שיווק המוני.

הפצה מדלת לדלת

באנגלית DOOR TO DOOR. שיטת הפצה הכוללת הצמדת פלייר או דוגמית מוצר לדלת באמצעות מגנט או באמצעות תלי דלת.

תלי דלת

עלוני מידע שחלקם העליון בצורת וו המאפשר תלייתם על ידית הדלת. שיטה זו יעילה כוון שהלקוח נדרש לאסוף את עלון המידע (החוסם את מנעול הדלת) בכדי להיכנס לבתו, ובכל גדלים הסיכויים שיעיין בו.

חלוקה על רכבים

הצמדת פליירים, עלוני מידע או דוגמיות מוצר למראת רכבים חונים או הצמדתם באמצעות מגבי הרכב. נפוץ בעיקר באזורי בילוי ומרכזי קניות.

חלוקת דוגמיות מוצר

באנגלית DOOR-SAMPELING. חלוקת דוגמיות מוצר באריזה אישית המוצמדות לידית דלת הבית / בית העסק, או חלוקה ידנית לעוברים ושבים באירוע / רחוב. הפעולה מאפשרת ללקוחות להתנסות במוצר בקלות ולהתרשם בזמנו הפרטי.

ג'אמפרים / פופ אפ

מכונים גם עלוני לשונית. עלוני מידע או פליירים המיועדים לחלוקה בתיבות הדואר. הכינוי דבק בהם בגלל שחלקם העליון מעוצב כלשונית הבולטת החוצה מתוך תיבת הדואר, ומושכת תשומת לב. (ג'אמפר= קופצני).

הפצה באמצעות דיילים

חלוקת פליירים, קטלוגים או דוגמיות מוצר על ידי נציגים באירועים /ברחבי העיר. שיטה אגרסיבית ביחס לחלוקה אנונימית בתיבות הדואר לדוגמה.

יתרונותיה: מאפשרת ללקוח לשאול שאלות ולהתעניין במוצר / בשירותי העסק, "מפשירה" לקוחות הססנים החוששים מפרסום אנונימי, לוכדת את תשומת לב הלקוחות שלרוב מתעלמים מהפצה בשיטה המסורתית.

פילוח שוק

שיטת חלוקה שנועדה לסווג את קהל היעד אליו מעוניינים לפנות, וכן אזורי ההפצה בהם ניתן למצוא את האחוז הגבוה ביותר של לקוחות פוטנציאלים. בעזרת המיפוי הנכון ניתן לרכז את המאמצים בפנייה ללקוחות "הנכונים". פילוח ממוקד (משפחות צעירות עם ילדים או רווקים עד גיל 30, לדוגמה) יקר לעומת חלוקה רנדומלית לעוברים ושבים.

פיזור יום

הפצת החומר השיווקי בשעות הפעילות של העסקים, 08:00-17:00, במטרה לעורר תגובה מיידית מצד הלקוחות ולגרום להם להגיע לבית העסק בזמן פעילותו. בשיטה זו נוהגים לרוב לבצע חלוקה הדרגתית (לפי ימים) בכדי להתאים בין הביקוש הפתאומי למוצר/ שירות לבין ההיצע של העסק.