לא עוד מאג, בבקשה
כבעל עסק אתה בוודאי מחפש הזדמנות ליצור רושם טוב בקרב הלקוחות, השותפים והעובדים, ולעורר באז סביב העסק שלך, ואנו שמחים לבשר כי העונה הגשומה היא ההזדמנות שלך לזרוח בעזרת מוצרי פרסום מקוריים.
למען הסר ספק, איננו מתכוונים למוצרי פרסום מסוג מאג צבעוני הנושא את לוגו העסק, יומן עם לוגו העסק או כרית חימום לצוואר עם, ניחשת נכון, לוגו העסק, אלא על מתנות שהמסר שלהן יוצר חיבור מפתיע ולא שגרתי לעסק שלך.
כאן נראה לך כיצד בעזרת חשיבה יצירתית ניתן להפוך אפילו מתנת חורף שגרתית, מטרייה לדוגמה, לבעלת משמעות ומשעשעת בעיני הלקוח.
הרייני דייז הגיעו, הזמן מוצרי פרסום מצחיקים
בארה"ב מייחסים לרייני דייז (הימים הגשומים, Rainy days) את המשמעות "תקופה כלכלית קשה", בה שוברים את קופת החיסכון בכדי לחדש את תזרים המזומנים. אם הנך עוסק בתחום הביטוח, ההשקעות או הפיננסים לך רחוק עם המסר וחלק ללקוחות קופת חיסכון עם הכיתוב "לשבור בימים הגשומים", או "מטריית ביטחון" הנושאת את לוגו העסק.
עומד בפני עסקה גדולה וחושש שהלקוחות או השותפים יברחו מהעסקה? הענק להם במתנה סט גרביים חמות למניעת "רגליים קרות" (סמוך עלינו, הביטוי עובד טוב יותר באנגלית).
צרף למתנה כרטיס שיקרא ללקוחות לצרף לעמוד העסק שלך בפייסבוק תמונה שלהם עם הגרביים, והנה לך הפסקה קומית שתזרז את חתימת החוזה וגם פעולת פרסום מקורית וחינמית.
הלקוחות מדוכאים? שישתו וויסקי!
עוסק בתחום הרכב, ליסינג או נסיעות? נצל את העובדה שרבים סובלים מ"דיכאון חורף" והצע מתנה משעשעת ללקוחות בדמות בקבוק וויסקי גלנפידיך סינגל מאלט. הוסף כרטיס ובו כיתוב "לא לשתות ולנהוג" ומובטח שתהפוך לשיחת העיר.
מתנה נוספת שמעודדת את הנפש בחורף האפרפר היא אוכל. אם בקרב לקוחותיך ישנם מספר סרבנים ועקשנים, הענק להם ספר מתכוני מרקים ובו הקדשה "הדרך אל לב הלקוחות עוברת דרך הבטן". בכל פעם שיכינו מרק ייזכרו בך, ואם המרק יערב לחיכם הם ייזכרו בך לטובה.
עוסק בתחום ששווק חיים בחורף כמו מכירת מקררים או שירותי הובלה? הענק לעובדיך מארז ספורטיבי עם הכיתוב "הכנו את עצמכם לקיץ". המתנה תהפוך את חוסר האונים לפחות מורגש ותעלה חיוך על פניהם.
החורף מסמל את סופה של השנה ומעלה בקרב בעלי עסקים את סף החרדה, כך לדוגמה רואי חשבון, מנהלי רכש ועורכי דין העמלים על עסקאות וחישובי סוף שנה. להם תוכל להעניק במתנה מארז תה מרגיע, סט עשבי תיבול בעלי השפעה מאזנת או עט כדורי בצורת מזרק.
מנע מגפת שפעת במשרד
החורף מביא אתו מחלות, וירוסים ושאר מרעים ואם שוב הגעת למשרד וגילית שתבלה את היום עם המנקה כי כל יתר העובדים חולים, הגיע הזמן לנקוט בפעולה אקטיבית לשמירת בריאות הסובבים. לדוגמה: רכוש עבורם סט מגבונים אנטי בקטריאליים לניקוי מסך המחשב והטלפון, ואם מכל חדר נשמעת קריאת "לבריאות!" כדאי שתוסיף למגבונים גם מארז טישו צבעוני.
לסיכום:
1. ניתן להפוך כל מוצר פרסום סטנדרטי למבדר ואטרקטיבי. אל תחשוש ללכת רחוק עם הבחירה שלך. במצב האופטימלי תזכה לחיוך גדול, במצב הפחות אופטימלי תזכה לסטטוס עוקצני בפייסבוק.
2. לקוחות מתחום הפיננסים ההפכפך ישמחו למטריית ביטחון כלכלית אך אם אינך יכול לספק להם אחת, הענק במתנה מטרייה עם לוגו ומסר משעשע.
3. לקוחות המתמודדים עם לחץ רב הנובע מסוף השנה ישמחו למתנה מרגיעה כמו בקבוק וויסקי או לשמרנים - מארז תה.
4. אם לקוחותיך סובלים מירידה בפעילות בעקבות העונה הגשומה, עודד את רוחם עם מארז ספורטיבי שיעזור להם לאגור כוחות לקראת הקיץ.
5. לא נקפח את עובדי המשרד העמלים והמשתעלים: עבורם רכוש סט להגנה מפני חיידקים, הכולל: ספריי, מגבונים אנטי בקטריאליים וטישו צבעוני.
לסיום חידה: מהו המוצר המזוהה ביותר עם החורף הישראלי? ענית קרמבו? זכית במארז! עכשיו צא למסדרון המשרד והתחלק בכיף עם כולם. חורף חם ונעים.